reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Gancár

Peter Gancár

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Chcemžiť tak, aby som sa nemusel hanbiť pozrieť ráno do zrkadla. Nie vždy sa mi to darí, ale snažím sa. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

reklama

Nezaradené

Eric Clapton mal včera sedemdesiat

Peter Gancár

Eric Clapton mal včera sedemdesiat

Včera  sa  dožil okrúhleho životného jubilea môj najobľúbenejší hudobník. Keďže si naňho v tomto priestore nikto nespomenul, tak si dovolím napísať niekoľko slov. Nemám záujem písať o veciach, ktorých je plný web. Životný príbeh či diskografia sú bežne prístupné každému. Týchto pár slov je o tom, ako som sa s ním dal dokopy a ťaháme to už viac ako 40 rokov.

  • 31. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 605x
  • 12
Facka od SME

Peter Gancár

Politika Facka od SME

Pred 25 rokmi  sa niečo prihodilo. Niektorí si to nevšimli, niektorí kachličkovali. Tak či onak sa táto udalosť dotkla života všetkých nás. Ja osobne ju mám zaradenú dosť vysoko v osobnej  hierarchií. Táto udalosť umožnila mojím deťom a ich deťom žiť slobodnejšie ako dovtedy mne. Nečakám, že všetci v dnešný deň jasajú. Iste sú domácnosti, kde niektorí hundrú a ja im ich názor neberiem.

  • 17. nov 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 204x
  • 26
Každý deň sa tu cítim ako debil

Peter Gancár

Každý deň sa tu cítim ako debil

Nemôžem si pomôcť, ale predstavitelia tohto štátu v poslednej dobe intenzívne pracujú na tom, aby mi z diania na Slovensku  zašibalo. Ja som človek celkove dosť otrlý a len tak bársčo ma nerozhádže.  Akási fiktívna hranica toho, čo znesiem , však začína v poslednej dobe dostávať na prdel. Keby som mal pocit, že tento stav sa týka len mňa, tak by som fakt zneistel . Ale denne sa bavím s mnohými ľuďmi a zistil som, že táto čudná diagnóza bude dosť silne rozšírená.

  • 7. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 060x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu